En söndag i skogen

Solen har börjat komma och fram och istället för träning blev det en långpromenad i skogen. Var tur det för jag hade väldigt svårt att övertala mig själv att faktiskt åka och träna.

Just nu som jag tror många andra känner är att D-vitamin halten är låg och trots solen börjat komma fram är energinivån inte på topp än. Jag är i alla fall inne i en sådan period där jag får övertala mig själv till det mesta just nu. Har jag väl satt mig i soffan är det svårt att ta sig upp.

Har funderat på att göra en håranalys, även om det troliga är att tröttheten beror på D-vitamin brist kan det vara kul se hur alla andra vitaminer och mineraler står till i kroppen.

Kommentera

